Sorkapocs Shield V2 bővítő panel

Teljes leírás megtekintése

1 készleten

Termék leírás

Specifikáció
PCB lap színe: piros
Méretek:2.6*0.75*0.63 in /66*19*16 mm
Súly:28g.0.99oz
Csomag tartalmazza: Csavaros pajzs V2 terminál bővítő kártya x2

Hasonló Termékek

TCRT5000 infravörös reflektív fotoelektromos kapcsoló modul

Csak 9 a készleten
Kiszállitás: 2025-09-30

1.026 Ft
Kosárba

XD-216 sorkapocs Shield V1 bővítő panel

Csak 4 a készleten
Kiszállitás: 2025-09-30

4.136 Ft
Kosárba

Nano 328P IO Shield

Csak 1 a készleten
Kiszállitás: 2025-09-30

4.704 Ft
Kosárba

Robot Smart Car kerék B

Csak 11 a készleten
Kiszállitás: 2025-09-30

923 Ft
Min. rendelési mennyiség: 2 azaz 1000 Ft
Kosárba

Solar Energy Step-down and Step-up Module Red

Csak 8 a készleten
Kiszállitás: 2025-09-30

4.191 Ft
Kosárba

LM317 DC-DC 4.5~40V – 1.2~37V Step Down modul

Csak 7 a készleten
Kiszállitás: 2025-09-30

1.909 Ft
Kosárba
3.181 Ft
*Az árak az ÁFÁ-t tartalmazzák
  • Csak 1 a készleten

  • Kiszállitás: 2025-09-30

1 készleten

Miért is kényelmes?

HiFiókkal:

  • Nyomonkövetheted a rendeléseidet
  • Beállithatsz szállitási cimeket, igy nem kell mindig beirnod az adataidat
  • Megtekintheted korábbi rendeléseidet,
  • Hozzáférhetsz a Mentett termékekhez
  • Feliratkozhatsz a raktárkészlet értesítőre
  • Hetente e-mailben küldünk tippeket, és ötleteket ha feliratkozol a hírlevelünkre


Csinálj HiFiókot és élvezd a kényelmet!

Biztonságos fizetés

Stripe által kibocsátott biztonsági eljárások:

Az infrastruktúra biztosítékai

Biztonsági csapataink rendszeresen tesztelik infrastruktúránkat a sebezhetőségek keresésével, valamint behatolási tesztek és red team gyakorlatok végrehajtásával. Iparágvezető biztonsági cégeket bérelünk fel, hogy külső felektől átvizsgálják rendszereinket, és azonnal foglalkozunk a megállapításaikkal. Szervereinket gyakran és automatikusan cserélik a szerver állapotának megőrzése és az elavult kapcsolatok vagy erőforrások elvetése érdekében. A kiszolgálói operációs rendszereket jóval az élettartamuk végének (EOL) dátuma előtt frissítik.

Dedikált kártya technológia

A Stripe titkosítja az érzékeny adatokat átvitel közben és nyugalmi állapotban is. A Stripe elsődleges számlaszámok (PAN-ok), például hitelkártyaszámok tárolására, visszafejtésére és továbbítására szolgáló infrastruktúrája külön hosting infrastruktúrában fut, és nem oszt meg semmilyen hitelesítő adatot a többi szolgáltatásunkkal. Egy dedikált csapat kezeli CDV-ünket egy izolált Amazon Web Services (AWS) környezetben, amely elkülönül a Stripe infrastruktúrájának többi részétől. Ehhez a különálló környezethez csak néhány speciálisan képzett mérnök férhet hozzá, és a hozzáférést negyedévente felülvizsgálják.

Vállalati technológia

A Stripe nulla bizalmi megközelítést alkalmaz az alkalmazottak hozzáférés-kezelésében. A Stripe által kibocsátott gépeken az SSO, a kétfaktoros hitelesítés (2FA) és egy hardveralapú token használatával, valamint az mTLS segítségével hitelesítik az alkalmazottakat egy kriptográfiai tanúsítvánnyal. A hálózathoz való csatlakozást követően az érzékeny belső rendszerek, illetve a dolgozó szokásos munkakörén kívül eső rendszerek további hozzáférési jogosultságokat igényelnek.

Tovább olvashatja a Stripe biztonsági eljárásait itt

14 munkanapos visszaküldés

Terméket csak eredeti csomagolásban, és eredeti állapotában fogadjuk el a kézbesitéstől 14 napon belül.

– A termékeket eredeti állapotukban, gondosan becsomagolva lehet visszaküldeni, hogy ne sérüljenek meg a szállítás során.

– Hibás vagy sérült áru esetén azonnal fel kell venni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

– A visszaküldéshez be kell lépni a megrendelés részleteihez, ott kiválasztható a „Termék visszaküldése” opció, és meg kell adni, mely termék(ek)et és miért szeretnéd visszaküldeni.

– A termékeket 15 munkanapon belül lehet visszaküldeni, a visszaküldés költsége a vásárlót terheli.

– Fontos, hogy a feladásról szóló igazolást őrizd meg a visszatérítésig vagy csereárúig.
– Az összeget az eredeti fizetési módon térítik vissza, erről e-mailben kapsz értesítést, miután feldolgozták a visszaküldést.

– Panasz esetén a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül lehet jelezni a problémát, a leírás elején a „Visszaküldés és reklamáció” szöveget kell feltüntetni, majd leírni a csomag állapotát és a visszaküldés okát.

További részletek a Visszaküldési Feltételekben olvashatóak!