Szállítás

Szállítási szolgáltatások:

Szállítóink természetesen mindig arra törekszenek, hogy a küldeményt a lehető leggyorsabban kézbesítsék. Előre is köszönjük megértését, amennyiben a csomag kiszállítása némi késéssel történik, főként az időjárás és a közlekedési akadályok miatt.

Magyar posta

Rendelése a következő országban a Magyar Posta által kerül kiszállításra: Magyarország.

A rendelés megérkezésétől számítva 2 munkanapon belül szállítjuk a terméket. Sikeres rendeléséről e-mailben értesítjük. Ezt követően a csomagfeladás napjának estéjén megkapja a feladásról szóló igazolást személyes nyomkövetési számával. Ennek segítségével nyomonkövetheti csomagját.

A kiszállítás várható időpontja a termékeknél, illetve a kosárban is feltüntetésre kerül.

A Magyar Posta elérhetőségeit itt találja: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat

GLS

Rendelése a következő országban a GLS által kerül kiszállításra: Magyarország.

A rendelés megérkezését követően 2 munkanapon belül szállítjuk ki a terméket. Sikeres rendeléséről e-mailben értesítjük. Ezt követően a csomagfeladás napjának estéjén megkapja a feladásról szóló igazolást a nyomkövetési számával. Ezzel nyomon követheti csomagját.

A csomagját GLS csomagautomatához is kérheti, ahol a kiválasztott automatánál tudja átvenni a rendelését. A csomagautomata helyszíne és elérhetősége a rendelés során megadott cím szerint kerül kiválasztásra.

A kiszállítás várható időpontja a termékeknél, illetve a kosárban is feltüntetésre kerül.

A GLS elérhetőségeit itt találja: https://gls-group.eu/HU/hu/ugyfelszolgalat”

FOXPOST

Rendelése a következő országban a FOXPOST által kerül kiszállításra: Magyarország.

A rendelés megérkezésétől számítva 2 munkanapon belül szállítjuk a terméket. Sikeres rendeléséről e-mailben értesítjük. Ezt követően a csomagfeladás napjának estéjén megkapja a feladásról szóló igazolást személyes nyomkövetési számával. Ennek segítségével nyomonkövetheti csomagját.

A csomagját FOXPOST csomagautomatához is kérheti, ahol a kiválasztott automatánál tudja átvenni a rendelését. A csomagautomata helyszíne és elérhetősége a rendelés során megadott cím szerint kerül kiválasztásra.

A kiszállítás várható időpontja a termékeknél, illetve a kosárban is feltüntetésre kerül.

A FOXPOST elérhetőségeit itt találja: FOXPOST Ügyfélszolgálat

A csomagom sérült. Mit tegyek?

Sajnáljuk, ha csomagja megsérült a szállítás során.

Sérültek meg termékek a csomagban?

Kérjük, azonnal készítsen fotókat a csomagoláson és a termékeken keletkezett minden sérülésről. A sérült termékeket és csomagolásokat feltétlenül őrizze meg. Ezekre szükségünk van a kártérítési kérelemhez. Itt tudja bejelenteni a sérülést.

Termékei sértetlenek?

Ha csak a csomag sérült, és valamit vissza szeretne küldeni, akkor a visszaküldéshez egyszerűen használhat egy másik csomagolást.

Jó tudni: Ha csomagja a kézbesítéskor láthatóan sérült, kérjük, ne vegye át a csomagot.

Csomagolóanyag

Gondolunk bolygónkra! Csomagolóanyagaink teljesen műanyagmentesek és nagymértékben újrahasznosított anyagból készülnek. Előfordulhat azonban, hogy a beszállítóinktól kapott anyagokat is újra felhasználjuk, és ezek között lehet műanyag is. Az újrafelhasználás számunkra fontosabb, mint a hulladékba kerülés!