Szállítás
Szállítási szolgáltatások:
Szállítóink természetesen mindig arra törekszenek, hogy a küldeményt a lehető leggyorsabban kézbesítsék. Előre is köszönjük megértését, amennyiben a csomag kiszállítása némi késéssel történik, főként az időjárás és a közlekedési akadályok miatt.
Magyar posta
Rendelése a következő országban a Magyar Posta által kerül kiszállításra: Magyarország.
A rendelés megérkezésétől számítva 2 munkanapon belül szállítjuk a terméket. Sikeres rendeléséről e-mailben értesítjük. Ezt követően a csomagfeladás napjának estéjén megkapja a feladásról szóló igazolást személyes nyomkövetési számával. Ennek segítségével nyomonkövetheti csomagját.
A kiszállítás várható időpontja a termékeknél, illetve a kosárban is feltüntetésre kerül.
A Magyar Posta elérhetőségeit itt találja: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat
GLS
Rendelése a következő országban a GLS által kerül kiszállításra: Magyarország.
A rendelés megérkezését követően 2 munkanapon belül szállítjuk ki a terméket. Sikeres rendeléséről e-mailben értesítjük. Ezt követően a csomagfeladás napjának estéjén megkapja a feladásról szóló igazolást a nyomkövetési számával. Ezzel nyomon követheti csomagját.
A csomagját GLS csomagautomatához is kérheti, ahol a kiválasztott automatánál tudja átvenni a rendelését. A csomagautomata helyszíne és elérhetősége a rendelés során megadott cím szerint kerül kiválasztásra.
A kiszállítás várható időpontja a termékeknél, illetve a kosárban is feltüntetésre kerül.
A GLS elérhetőségeit itt találja: https://gls-group.eu/HU/hu/ugyfelszolgalat”
FOXPOST
Rendelése a következő országban a FOXPOST által kerül kiszállításra: Magyarország.
A rendelés megérkezésétől számítva 2 munkanapon belül szállítjuk a terméket. Sikeres rendeléséről e-mailben értesítjük. Ezt követően a csomagfeladás napjának estéjén megkapja a feladásról szóló igazolást személyes nyomkövetési számával. Ennek segítségével nyomonkövetheti csomagját.
A csomagját FOXPOST csomagautomatához is kérheti, ahol a kiválasztott automatánál tudja átvenni a rendelését. A csomagautomata helyszíne és elérhetősége a rendelés során megadott cím szerint kerül kiválasztásra.
A kiszállítás várható időpontja a termékeknél, illetve a kosárban is feltüntetésre kerül.
A FOXPOST elérhetőségeit itt találja: FOXPOST Ügyfélszolgálat
A csomagom sérült. Mit tegyek?
Sajnáljuk, ha csomagja megsérült a szállítás során.
Sérültek meg termékek a csomagban?
Kérjük, azonnal készítsen fotókat a csomagoláson és a termékeken keletkezett minden sérülésről. A sérült termékeket és csomagolásokat feltétlenül őrizze meg. Ezekre szükségünk van a kártérítési kérelemhez. Itt tudja bejelenteni a sérülést.
Termékei sértetlenek?
Ha csak a csomag sérült, és valamit vissza szeretne küldeni, akkor a visszaküldéshez egyszerűen használhat egy másik csomagolást.
Jó tudni: Ha csomagja a kézbesítéskor láthatóan sérült, kérjük, ne vegye át a csomagot.
Csomagolóanyag
Gondolunk bolygónkra! Csomagolóanyagaink teljesen műanyagmentesek és nagymértékben újrahasznosított anyagból készülnek. Előfordulhat azonban, hogy a beszállítóinktól kapott anyagokat is újra felhasználjuk, és ezek között lehet műanyag is. Az újrafelhasználás számunkra fontosabb, mint a hulladékba kerülés!